Inlägg publicerade under kategorin Påsk 2013

Av Anna Nilsson - 11 mars 2013 18:18

Hittade en gammal plast tablett med en massa kycklingar på som ja klippte ut som blev små tavlor, den ena hänger i rummet och den andra i köket, enkelt och billigt sätt

att få nya tavlor.

 

 

                                             Bilder: Anna N        

Av Anna Nilsson - 8 mars 2013 16:51

Har beställt två saker från en nätbutik, tyckte de kunde vara trevligt att ha en plåtburk till påsk plus en sådan söt kyckling.

 

   

                                                 Bilder lånade från tindrastore.se

Av Anna Nilsson - 5 mars 2013 21:33

Av någon anledning kände jag för att cykla till House of beatrice och kolla efter något eftersom ja hade 30 kr kvar på presentkortet där, och tur nog hittade jag två fina gula ljuslyktor, som man både kan ha rustikljus i och/eller värmeljus i passar mej perfekt, var precis sådana jag har letat efter till påsk. Och det bästa av allt jag behövde ej betala en krona extra eftersom presentkortet täckte precis vad ljuslyktorna kostade  

 

   Bild: Anna N

Av Anna Nilsson - 2 mars 2013 19:25

Min mor var på eko idag och hittade denna söta bricka till mej, har länge letat efter en bricka till påsk.

 

 

Bild: Anna N

 

Av Anna Nilsson - 20 februari 2013 16:34

Har varit inne i stan och kollat lite, och hittade denna fina kökshandduk på Hemtex

som passar perfekt till påsk, och eftersom jag hade presentkort

från Wrapp betalade jag inget för den  

 

 

Bild: Anna N

Av Anna Nilsson - 18 februari 2013 21:20

Har nu ikväll bakat som jag ska ha i frysen fram till påsk, det blir ju likadana kakor som jag hade bakat sist dock har jag använt mej av min nya pepparkaksform som är en hare, vilket ju passar utmärkt till påsk.

 

 

Bild: Anna N

Presentation


Hej!Är en glad tjej på 28½ år som älskar inredning, dukningar, och bakning. Kommer att blogga när jag har tid och känner för det.
Instagram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nalle

 


Ovido - Quiz & Flashcards